Projektit ja vastuuhenkilöt

Projektit ja vastuuhenkilöt:

Ota yhteyttä hallitukseen:

Viestit yhdistyksen hallitukselle laitetaan osoitteeseen hallitus@sipoonmusiikkiyhdistys.fi. Yhdistyksen toiminnasta vastaavat puheenjohtaja Tiina Sinkkonen email: altosingersinkkonen@gmail.com. ja puh. 050 – 590 3655, varapuheenjohtaja Teppo Salakka email. teppo.salakka@gmail.com sekä sihteeri Laura Attila email. laura.attila@icloud.com, puh. 050- 4909 768.

Kotikonsertit:

Suomen Kulttuurirahasto myönsi yhdistykselle keväällä 2020 10 000 euron apurahan kotikonserttitoimintaan Sipoon alueella. Lisätietoa kotikonserteista täältä. Kotikonserttien suunnittelusta ja järjestämisestä vastaa Laura Attila puh. 050 4909 768 tai email. laura.attila@icloud.com.

Kuoro:

Yhdistyksen piirissä toimii alun perin Johannes-passio -esityksiä varten koottu projektikuoro. Kuoron toiminnasta vastaa Teppo Salakka email: teppo.salakka@gmail.com

Kotikonserttien esittely

05 syys 2020 16:00
Lilla Villan

Sipoon musiikkiyhdistys esittelee kotikonserttitoimintaa Lilla Villanissa.

Koko kylän Johannes-passio

06 huhti 2020 18:00
Vantaan Pyhän Laurin kirkko

Johannes-passio Vantaan Pyhän Laurin kirkossa maanantaina 6.4. (Tapahtuma peruttiin koronavirus-epidemian johdosta.)

Koko kylän Johannes-passio

08 huhti 2020 18:00
Sipoon kirkko

Johannes-passio Sipoon kirkossa keskiviikkona 8.4.